Orlando, dag 3 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu Orlando, dag 3 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Orlando, dag 3

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

27 Januari 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag weer een ontzettend leuke/mooie dag gehad. We zijn naar Seaworld geweest. Waarvan we dachten er na een ochtend wel door heen te zijn, hebben we er ons de hele dag vermaakt. Zo leuk om die shows te zien en de interactie met dolfijnen, echt een mooie belevenis. We waren er rond 10 uur. Eerst even de boel verkennen en toen na de shark encounter gegaan. Hier loop je door een tunnel en om je heen zwemmen dan de haaien. Erg gaaf om ze zo te zien. Om 12 uur was de Orka show, om hier een mooi plekje te kunnen bemachtigen moesten we redelijk op tijd aanwezig zijn. We konden als een van de eerste naar binnen en een mooi plekje opzoeken. We zaten in de soak zone, maar ‘gelukkig’ zijn we droog gebleven, maar wat een gave show zeg!! Geprobeerd om een aantal mooie foto’s te maken, maar met de erg bewegelijke orka’s is dat nogal een opgave. Vervolgens was het tijd voor de dolfijnen show. Ook deze show was erg mooi om te zien, genieten dus voor ons. Ook nog een bezoekje aan de roggen gebracht, die je dan mocht aanraken. Het mooiste van de dag vonden wij het voeren van de dolfijnen. We kregen allebei een aantal visjes die we aan één van de dolfijnen mochten geven. Je mocht ze dan meteen even aaien. Zo mooi om te zien en te doen en alvast een mooi voorproefje voor morgen. Nadat we het park verlaten hadden wilden we nog even naar de shopping mall, maar op zondag gaan deze al om 6 uur dicht, dat verplaatsen we dan maar even naar morgen. Toen besloten om een hapje te gaan eten op de International Drive, hadden gekozen voor een Cubaans restaurant en hebben daar erg lekker gegeten. Nu zitten we weer op onze kamer. Morgen begint de dag vroeg voor ons, want wij gaan naar Discovery Cove waar we zullen gaan zwemmen met dolfijnen!! En daar kijken wij beide erg naar uit.

• 28 Januari 2013 - 09:32

Lia Groot:

Jeetje wat een prachtige belevenis. en ook van die mooie foto's. ben benieuwd naar jullie belevenis met de dolfijnen vandaag. 1 tip, als je van bewegende dingen ,dieren of mensen wilt fotograveren, probeer je sportstand op scene, of zet hem op de stand waar je 3 foto's heel snel achter elkaar maakt. deze foto's ware ook prachtig hoor.

• 28 Januari 2013 - 11:38

Ans Zeeman:

Hallo Chantal,
    Ik heb even de afgelopen 3 dagen doorgelezen en ik moet zeggen dat jullie elke minuut van de dag goed weten te besteden. Je krijgt het gevoel met jullie mee op reis te zijn. Ik kan mij voorstellen als je dit later zelf terug leest dat je de reis opnieuw beleeft. Ik kijk uit naar het volgend verslag van de reis.

• 28 Januari 2013 - 16:53

Jaike:

Gaaaaaaf! Ja ik vond seaworld ook geweldig! Ik ben ook echt benieuwd hoe jullie het zwemmen met dolfijnen gaan vinden!