Miami, dag 2 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu Miami, dag 2 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Miami, dag 2

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

05 Februari 2013 | Verenigde Staten, Miami

Vandaag hebben we sightseeing in Miami gedaan. We zijn met het openbaar vervoer naar Miami Downtown gegaan. Dit duurde ongeveer een uur. Daar aangekomen zijn we verder gegaan met een hop on-hop off bus, de zogenaamde Cityloop. Deze bus bracht ons naar verschillende wijken in Miami, onder andere Little Havana en Coral Cable. Erg leuk om door de wijken te rijden. In sommige wijken stonden ook aardige optrekjes. Daarna hebben we de beachloop gedaan. Deze bus brengt je naar onder andere south beach, het art deco destrict. Hier hebben we gewandeld over de Ocean Drive en via Lincoln Road zijn we naar het Holocaust Memorial gegaan. Dit is een herdenkingsplek voor alle Joodse slachtoffers van de tweede wereldoorlog.
Daarna besloten we om toch maar eens sushi te gaan eten, dit omdat hier echt veel sushi bars zitten. Eten met stokjes is niet voor ons weggelegt, maar we moesten wel want ander bestek was er niet. De sushi was wel lekker. Nog even wat winkeltjes bekeken en toen weer terug gelopen naar de Oceans Drive. Hier hebben we een club opgezocht en hebben wat gedronken. Hebben weer veel gewandeld en met het mooie weer is dat niet verkeerd. Met de auto hier iets doen is kan je beter vemijden, parkeren is duur en ze rijden hier als gekken.

• 06 Februari 2013 - 19:25

Lia Groot:

Die sushi ziet er heerlijk uit en dat drankje erg tropisch. veel plezier nog.

• 06 Februari 2013 - 19:49

Jaike:

Jaaaa dat vond ik ook!! Miami moet je niet met de auto bekijken!
    Veel plezier nog even!!