Miami en thuiskomst - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Chan & Don - WaarBenJij.nu Miami en thuiskomst - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Miami en thuiskomst

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

09 Februari 2013 | Nederland, Nederland

Onze laatste ochtend/middag in Miami hebben we lekker op het strand doorgebracht. Het was een warme, benauwde dag en waren blij dat we dit niet de hele vakantie hadden. Rond half 2 nog even een eettentje opgezocht en wat gegeten om vervolgens een laatste keer naar het hotel te gaan. We hadden 's ochtends al uitgecheckt maar moesten ons nog even omkleden want we wilden niet in ons zwemspul in het vliegtuig zitten. Rond 3 uur waren we op de locatie waar we de auto weer moesten inleveren. Dit verliep allemaal erg soepel en we konden naar het vliegveld. Gelukkig zaten we ook deze keer weer naast elkaar en dit keer ook bij een raampje. Slapen in een vliegtuig is alleen vrij lastig. Je kan niet echt een houding vinden zodat je lekker zit. Erg weinig geslapen dus. Vlucht ging verder goed. Eerder dan verwacht waren we alweer op Schiphol. We moesten alleen wel eventjes op onze koffers wachten en toen we die eindelijk hadden werden we er uitgepikt en moesten onze koffers open. Vervelend, maar ja we hadden niets te verbergen dus neem gerust een kijkje. Nu weer thuis, wat opzich ook weer heel fijn is.. Alleen het weer, kou en sneeuw, niet aan ons besteed. Doe ons maar die heerlijke temperaturen van Florida.