Miami, dag 3 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu Miami, dag 3 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Miami, dag 3

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

06 Februari 2013 | Verenigde Staten, Miami

Vandaag hebben we niet zo veel ondernomen. Mijn drankje van de vorige avond was nogal verkeerd gevallen en daardoor dus ziek geworden. Nu weer hersteld hoor. Dus hebben we vandaag lekker op het strand van Miami Beach gelegen. Ook erg van genoten, de zon heeft goed zn best gedaan. We gaan proberen om de zon en de warmte vrijdag mee te smokkelen naar huis. Lekker gegeten bij een Cubaans restaurant. Alleen is het elke keer zoveel wat er op mn bord ligt. Als je uitgegeten bent vragen ze dan of je het mee wilt nemen en als ik dan nee zeg, kijken ze je best wel vreemd aan. Hier is het namelijk heel normaal dat je je eten wat je niet op heb mee naar huis neemt. Nog geprobeerd om foto's te maken van de skyline van Miami, maar in een rijdende auto is dat vrij lastig. Morgen maar eens bekijken of er ergens een plekje is waar we mooie foto's kunnen maken.

• 07 Februari 2013 - 06:38

Lia Groot:

Hier in Nederland is het rot weer. Gister lag er sneeuw en was half Nederland weer ontregeld. Deze week zou het kwakkelen en als het doorzet gaat het volgende wek weer flink winteren. Zeker weten doen ze dat nog niet. Geniet dus maar heerlijk van de zon, zolang het nog kan.

• 07 Februari 2013 - 08:26

Nienke:

Wat hebben jullie al een lekker kleurtje gekregen!! Geniet er nog maar ff van, voor je het weet zit je weer in het koude kikkerlandje! ;)

Groetjes!

• 07 Februari 2013 - 19:53

Chantal:

Wat een leuke verhalen, en een super mooi weer daar.. Heerlijk!
    Hele goede vlucht! Ik hoop dat het lukt om de warmte en het zonnetje mee te smokkelen naar Nederland.
    Liefs, Chantal