Orlando, dag 2 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu Orlando, dag 2 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Orlando, dag 2

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

26 Januari 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Voor vandaag hadden we de wekker om half 9 gezet. Mooie tijd om op te staan dachten we, maar we waren allebei om 6 uur al wakker.. Nou ja, dan heb je tenminste iets aan je dag.. Na het ontbijt, wat lekker buiten op konden eten, zijn we naar Universal Park gegaan. We hadden besloten om niet allebei de parken te doen, maar Island of Adventure. Hier zit het Harry Potter gedeelte bij. Als eerste zijn we hier dan ook naar toe gegaan. Het is echt heel goed nagemaakt en je krijgt echt het gevoel alsof je door de wereld van Harry Potter loopt. De attractie in Hogward was dan ook het leukste. Ook nog even een zogenaamde butterbeer gedronken voordat we naar het Jurassic Park gedeelte liepen. Hier waren voornamelijk water attracties, die hebben we maar overgeslagen omdat de mensen die er uit kwamen echt doorweekt waren. Vast heel verkoelend maar zonde van de spullen ;-). Nadat we zo een beetje dit park gezien hadden besloten we ook maar een kijkje te nemen bij Disney. We zijn naar het Magic Kingdom park gegaan. En ook al hebben we Euro Disney, dit was toch wel heel mooi en heel bijzonder. We zijn op zoek gegaan naar Eeyore, maar helaas was Eeyore in dit park niet aanwezig. Wel op de foto geweest met Tigger en Pooh en Mickey Mouse. De parades gezien en afsluitend vuurwerk bij het kasteel. Erg mooi allemaal. Nu zitten we weer op onze kamer en zijn allebei gesloopt van door het park slenteren. Wel zijn we al iets bijgekleurd, want het weer is erg lekker hier. Voor morgen staat SeaWorld op de planning en misschien nog even naar een shoppingmall of iets dergelijks, maar dat zien we morgen wel weer...

• 27 Januari 2013 - 11:47

Jaike:

Wat super zeg!! En geniet van het weer! Disney is leuk he??
    Op naar Seaworld!!

• 27 Januari 2013 - 11:54

Chantal:

Ik ben jaloers!! Het ziet er super leuk uit! Geniet ervan, en veel plezier morgen bij seaworld!

• 27 Januari 2013 - 21:02

Lia Groot:

veel gedaan al zeg. Alles dus uit de dag halen! geniet er maar lekker van. groetjes van ons. Gezellig familieweekend gehad en aan oma jullie belevenissen laten zien op Jaike's Ipad.