Miami, dag 1 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu Miami, dag 1 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Miami, dag 1

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

04 Februari 2013 | Verenigde Staten, Miami

Onze laatste bestemming van deze vakantie: Miami. Vanmiddag rond half 2 kwamen we bij ons hotel aan. Ook hier konden we niet meteen inchecken. Gelukkig mocht de auto wel al op het terrein van het hotel staan. We zijn een stukje gaan wandelen, beetje kijken waar we precies zitten. We zitten vlakbij het strand, heerlijk! Verder zitten de bezienswaardigheden niet op loopafstand. Nadat we ingecheckt hadden besloten we om met de bus naar Dowtown Miami te gaan. Alleen eenmaal in de bus kon je alleen gepast betalen en dat hadden we niet, dus konden we dus weer verlaten. Proberen we het morgen wel weer opnieuw. Toen dus de auto gepakt en richting de Dolpin Mall gegaan. Een hele grote shopping mall, maar om daar te komen was echt drama. Er stonden diverse files op de weg en de automobilisten zijn hier vrij ongeduldig. Als ze het niet snel genoeg gaat vliegen de toeters om je oren. Maar goed, we kunnen nou eenmaal niet door auto's heen. Hebben overigens wel weer lekker geshopt en dit was ook de laatste keer van de vakantie. Morgen willen we echt wat sightseeing gaan doen, wat precies en in welke volgorde weten we nog niet precies.