Orlando, dag 4 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu Orlando, dag 4 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Orlando, dag 4

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

28 Januari 2013 | Verenigde Staten, Orlando

28 januari 2013 was de dag dat Nick Carter 33 jaar werd, Koningin Beatrix bekend maakte dat zij 30 april aftreed en Willem-Alexander tot koning benoemt wordt en dat Don en ik met dolfijnen gingen zwemmen!! Wat was dit een unieke belevenis zeg. Het hele park trouwens was een hele belevenis.
Om 8 uur vanmorgen waren we bij het park gearriveerd. Als eerste kregen we te horen hoe laat we bij het dolfijnen zwemmen verwacht werden. Om 10.50 uur konden we ons daarvoor melden. We hadden dus nog even de tijd om wat anders te doen. Nadat we ons omgekleed hadden zijn we in het park gaan ontbijten. Daarna hebben we een rondje park gedaan en gekeken waar alles een beetje zat. Omdat we nog even de tijd hadden zijn we lekker het warm water gedeelte gaan bekijken. Hier kom je bij wat watervallen terecht en zwem je een gedeelte rond het park. Erg lekker dat warme water. Daarna zijn we richting de Dolphin Lagoon gegaan want het was al bijna tijd om ons te melden. Bij de Sand Dollar Cabin kregen we uitleg wat wel en niet te doen tijdens de interactie met de dolfijnen. Daarna mochten we met ons groepje te water, helaas was het weer een beetje veranderd en was het bewolkt en zelfs een beetje koud maar dat mocht de pret niet drukken. We kregen van de trainer een paar opdrachten om de dolfijn een aantal kunstjes te laten doen. Erg leuk en grappig om te zien hoe snel een dolfijn een handgebaar oppakt. Daarna mochten we met de dolfijn zwemmen, dat houd in dat je de dolfijn bij z'n vin vasthoud en jezelf overgeeft aan de dolfijn. Erg leuk om te doen. Daarna was het tijd voor de foto's. Er werd een kusfoto gemaakt, een solo foito en een family foto. Het hele gebeuren duurt een half uur en van ons had het nog veeeel langer mogen duren, maar helaas waren wij niet de enige in het park ;-). We hebben een paar mooie foto's en een dvd als aandenken meegenomen. Daarna zijn we nog in de Grand Reef geweest. Hier kan je snorkelen tussen de roggen en andere zoutwater vissen. Ook weer erg mooi om te zien. We hebben een aantal mooie onderwater foto's en filmpjes gemaakt. Ook hebben we nog vogels gevoerd en aapjes en otters bekeken. Onze dag in Discovery Cove is, ondanks de bewolking, een dag geworden om nooit meer te vergeten.
's avonds zijn we nog naar de Florida Mall geweest en hebben nog geshopt. Dit was onze laatste dag in Orlando. Morgen gaan we naar St Pete Beach waar we 1 nacht zullen blijven.

• 29 Januari 2013 - 07:13

Jaike:

Gaaf he zwemmen met dolfijnen? Ik ben blij dat jullie genoten hebben! Dan is Orlando alweer voorbij! Op naar st pete's beach!

• 29 Januari 2013 - 07:13

Jaike:

• 29 Januari 2013 - 08:50

Elles:

Hai Chantal en Donnie,

Als de wekker 's morgens gaat heb ik altijd een leuk verhaal om mee te beginnen! Geniet van alles om jullie heen!

Groetjes Elles

• 29 Januari 2013 - 08:57

Nienke:

Hey,

Klinkt allemaal echt super leuk en gaaf! Ben wel beetje jaloers hoor!! ;)
    Geniet er nog lekker van!

Groetjes

• 29 Januari 2013 - 08:58

Ans Zeeman:

Hallo Chantal,

Wat een belevenis, en geweldig hoe je het verwoord. Op deze wijze reizen we met jullie mee.

Groetjes

Ans

• 29 Januari 2013 - 09:06

Esther, Rinus, Jessey En Syenna:

Wat is het toch heerlijk wakker worden met die gezellige verhalen en foto's!
    Nog heel veel plezier en geniet!

Liefs Esther

• 29 Januari 2013 - 19:10

Lia Groot:

wat een mooie dag hadden jullie . zwemmen tussen de roggen en met dolfijnen. en hele mooi foto,s. kan niet wachten tot jullie volgende belevenis. we genieten er hier erg van.

• 31 Januari 2013 - 10:28

Chantal:

Wat super zeg, dat zwemmen met dolfijnen!!! Echt iets om nooit te vergeten.
    Geniet en veel plezier!