St Pete Beach - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu St Pete Beach - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

St Pete Beach

Door: Orlando

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

29 Januari 2013 | Verenigde Staten, Saint Pete Beach

Vanmorgen rond 10 uur zijn we naar onze volgende bestemming gegaan St Pete Beach. We hebben de tolwegen vermeden en zijn via Tampa gegaan. Leuk om hier even door heen gereden te hebben ;-) na een kleine tussenstop in een ander plaatsje zijn we door gereden naar St Pete Beach. Hier aangekomen konden zijn we even het strand op gegaan en dat was weer mooi om te zien. Wit strand, mooie zee en ,niet geheel onbelangrijk, mooi weer. Bij de strandtent achter ons hotel hebben we even wat gegeten en gedronken. Daarna konden we inchecken. Ook bij dit hotel ziet de buitenkant er mooier uit dan de binnenkant, maar het gaat erom dat het schoon is en het bed goed ligt en dat lijkt zo te zijn. Daarna weer naar het strand gegaan, alleen was er ineens bewolking en dan is het toch wel frisjes. Dus toen zijn we naar Madeira Beach gegaan, daar heb je het Johns Pass Village, grappige winkeltjes en veel eetgelegenheden. Omdat alles langs het water is en met de wind erbij toch wel wat frisjes is hebben we daar alleen wat gedronken en bij ons hotel gegeten. Wat overigens ook erg lekker was. Vandaag dus eigenlijk niet heel veel ondernomen, maar van de zon genoten tot dat ie weg was. Morgen rijden we naar Fort Myers Beach en wat we daar gaan beleven zien we morgen wel weer..

• 30 Januari 2013 - 05:19

Jaike:

Owwww ik wil ook strand!!
    Hier missen jullie niks hoor!
    Regen en harde wind! Dus ik ben jaloers!