Orlando, dag 1 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu Orlando, dag 1 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Orlando, dag 1

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

25 Januari 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Joehoe, we zijn in Orlando. De vlucht was eigenlijk zo voorbij. 10 uur vliegen valt best mee ;-) Beetje candy crushen op de tablet, beetje lezen, beetje slapen. Op Schiphol nog beetje stressen, want volgens het mevrouwtje daar zouden we niet naast elkaar zitten en het kon ook niet anders geboekt worden want het vliegtuig zat vol. Beetje jammer dat ze het vliegtuig niet kent, want gelukkig voor ons zaten we wel naast elkaar. Heenvlucht was dan ook prima te doen. regelmatig werd er een drankje gebracht, maaltijd en ijsje zaten er ook bij inbegrepen. Alleen de stoelen zaten niet zo lekker, maar ja je kan niet alles hebben he ;-). Eenmaal aangekomen in Orlando hebben we de huurauto opgehaald en zijn we naar het hotel gereden. De TomTom op onze telefoon werkt gelukkig ook. Hotelkamer ziet er prima uit, simpel maar schoon. Of de bedden ook oke zijn weten we morgen pas. Nadat we ons even hadden opgefrist zijn we naar Downtown Disney gereden. We hadden allebei er iets anders van verwacht, maar evengoed leuk en gezellig om door heen te lopen. Alleen de eeyore spullen zijn daar niet te vinden :-( of misschien kijk ik niet goed... Daarna gegeten bij T-rex, leuk concept met een soort lichtshow erin en dino geluiden. Nadat we Downtown Disney wel gezien hadden zijn we naar een premium outlet gereden, waar Don al geshopt heeft bij Tommy Hilfiger. Voor mezelf nog geen leuke dingen gezien, maar dat gaat vast helemaal goed komen :-). We zijn nu wel een beetje gesloopt en gaan zo lekker slapen. Het is hier op dit moment 22.00 uur. Morgen staat in ieder geval Harry Potter Park op de planning en voor de rest zien we het wel weer. Weer was vandaag erg lekker, niet te warm en niet te koud. We hopen dan ook dit de rest van de vakantie ook te hebben. Geloof dat ik voor vandaag wel uitgetypt ben. Vandaag nog niet zoveel foto's gemaakt dus die volgen in een ander verslag.