Fort Myers Beach, dag 2 - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu Fort Myers Beach, dag 2 - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Fort Myers Beach, dag 2

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

31 Januari 2013 | Verenigde Staten, Fort Myers Beach

Onze tweede dag in Fort Myers Beach begon met regen en bewolking. Kleine teleurstelling maar niets aan te doen. We besloten om naar de outlet mall te gaan en daar wat te shoppen. Wederom weer leuke winkels en goed geslaagd. Na het middaguur klaarde het weer op en zijn we alsnog naar het Lovers Key State Park gegaan. Dit is een soort natuurpark waar veel flora en fauna te zien is. Je zou onder andere konijnen, wasbeertjes, en eekhoorns tegen kunnen komen. De eerste 2 hebben we niet gezien, de eekhoorns wel. Ook was er vlindertuin met aantal mooie vlinders en in de lucht zagen we een aantal roofvogels. Wat we er totaal niet hadden verwacht en toch tegen kwamen was een krokodil. Best apart eigenlijk als je een wandeling door dat park maakt en in het water op een stukje land een krokodil ziet liggen. Even slikken en weer doorgaan ;-). Al met al hebben we weer een leuke dag gehad hier in Fort Myers Beach. Morgen vertrekken we naar the keys, we zullen als eerste naar Key Largo gaan met een tussenstop in de Everglades, nog meer krokodillen als het goed is.

• 01 Februari 2013 - 07:06

Jaike:

Jammer van de bewolking. Maar een krokodil in het wild zien is scary!!