Fort Myers Beach, dag 1 - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu Fort Myers Beach, dag 1 - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Fort Myers Beach, dag 1

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

30 Januari 2013 | Verenigde Staten, Fort Myers Beach

Vanmorgen vertrokken van St Pete Beach naar Fort Myers Beach. Dit was een rit van 2,5 uur. Veel snelweg dus een beetje saai maar niets aan te doen. Aangekomen bij ons hotel konden we meteen inchecken. Aardige hotel eigenaar, is van oorsprong duits en vond het leuk om ons Nederlanders te begroeten in zijn hotel. Leuk hotelletje trouwens. Daarna lekker naar het strand gegaan en even van de zon genoten. Het was vandaag 27 graden. Eind van de middag besloten we om naar het Bowditch Point Park te gaan. Dit is het topje van Fort Myers Beach en het leek ons leuk om hier de zonsondergang te bekijken. Het is een paar kilometer van ons hotel vandaan, maar omdat we in een soort van file kwamen duurde het even wat langer. We waren evengoed nog op tijd om van de zonsondergang te genieten. Erg mooi plaatje. Een paar tellen later zag Don ineens een vin boven water komen. Na nog een keer kijken zag ik het ook en het bleek een dolfijn te zijn. Dat was echt zo gaaf om te zien. Ga je niets vermoedend naar de zonsondergang kijken zie je dit. Het waren er wel een stuk of 6/7 en dat zo dicht bij de kust. Geprobeerd om foto's te maken, maar dat was nog best lastig. Maar het was hoe dan ook echt heel gaaf om te zien. Daarna zijn we naar Times Square gegaan, dit is een plein waar een aantal winkeltjes en restaurantjes zitten. Hier erg lekker gegeten. Morgen zijn we nog een dagje hier en willen we naar het Lovers Key State Park gaan. Daarover later meer.

• 31 Januari 2013 - 06:14

Jaike:

Wow dolfijnen in het wild zien, wat onwijs vet zeg!!!
    Vettttttt !

• 31 Januari 2013 - 06:43

Lia Groot:

Geweldig, die dolfijnen. daar raak je niet op uitgekeken. en die zonsondergang was echt wel mooi.!!!!!

• 31 Januari 2013 - 07:06

Elles:

Wat een romantiek!!! Wat dacht je, begin met mijn verhaal gewoon weer bij dag 1 dan duurt de vakantie wat langer? Ziet er heerlijk uit!! Groetjes

• 31 Januari 2013 - 08:31

Nienke:

Wat vet!! Zonsondergang met dolfijnen!! En ook nog lekker warm, heerlijk! :)

• 31 Januari 2013 - 10:32

Chantal:

Super gaaf die dolfijnen in het wild!!! Ik ben echt super jaloers op jullie. Wat een heerlijke vakantie!