New York dag 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu New York dag 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

New York dag 2

Door: chandon

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

06 Februari 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Wat een gave dag hebben we weer gehad zeg!! De nacht viel een beetje tegen, hoe moe ik (Chan) ook was om 4 uur was ik klaar wakker.. Gelukkig daarna nog wel eventjes in slaap gevallen, maar wel waren we allebei voor de wekker wakker. We begonnen met een ontbijtje in het hotel. Beleg is hier niet zo veel, keuze is beperkt tot peanut butter en jam, maar ja broodjes zijn verder lekker. eerst hebben we onze voucher omgewisseld voor de bus tour. We haddem in eerste instantie de downtown tour, maar voor $10 dollar extra pp konden we alle tours doen, dus dit natuurlijk gedaan. Om half 11 moesten we ons melden voor de helikopter vlucht, hier zijn we met de metro naar toe gegaam en waren ruim op tijd. Het voordeel van op tijd zijn is dat je ook eerder aan de beurt bent. Om half 11 mochten we naar de helikopter. Don en ik mochten voorin naast de piloot. Wat een gave ervaring was dit zeg.. Veel mooie foto's van het uitzicht gemaakt. Helaas gaat zo een vlucht wel snel voorbij. Binnen 20 min sta je weer met beide voetjes op de grond. Daarna zijn we vanaf de pier een wandeling gaan maken richting het financial district en ground zero. We hadden al tickets bestelf voor het 9/11 memorial. Ook hier werd niet naar de tijd gekeken. Maar wat ee indrukwekkende gebeurtenis zeg. Het was een bijzondere ervaring en je staat nog eens stil bij wat er toen gebeurd is. Nadat we dit rustig bekeken hadden zijn we richting Battery Park gelopen. Daar hebben we de downtown bus gepakt en zijn we New York per bus gaan verkennen om weer te eindigen in de buurt van Ground Zero. Toen was het even tijd om te shoppen bij 21 Century. Wat een spullen hebben ze daar zeg. Don en ik zijn beide geslaagd :D Daarna was het even zoeken hoe we weer in de omgeving van Times Square zouden komen, maar de metro was snel gevonden. Om half 8 begon de Night Bus Tour. Ook dit was een hele leuke ervaring. Ook erg leuk om alles in het donker te bekijken. Vooral dat we op de Manhattan Bridge stonden. Erg mooi uitzicht van New York. Na de bus tour hebben we lekker even pizza gegeten en daarna terug naar het hotel. Morgen staat de studio tour, central park en top of the rock op de planning..

• 07 Februari 2012 - 08:00

Lia Groot:

Geweldig,dat jullie zo genieten. en wat doen jullie veel. we vinden het geweldig, dat we jullie zo kunnen volgen. Hier alles zijn gangetje en het is nog steeds erg koud hier.
    Misschien wel een elfstedentocht.

• 07 Februari 2012 - 08:03

Lia Groot:

OOOW Ja Chan, erge mooie foto's hoor.

• 07 Februari 2012 - 20:12

Wil Ponsioen:

Begint op topsport te lijken! Wat een prachtige foto's! Hopelijk blijven jullie voeten het goed doen:)
    Heel veel plezier vandaag wederom!

• 07 Februari 2012 - 20:37

Renate & Rick:

Heyy jullie!

Heb net even alle 3 de verhalen gelezen. Wat ondernemen jullie veel, maar wat leuk allemaal! Leuke verhalen en foto's!

Veel plezier nog!!

xxx

• 08 Februari 2012 - 05:51

Jaike:

Echt hele vette foto's vanuit de heli hoor. Wow wat gaaf!

• 08 Februari 2012 - 12:58

Daantje:

Erg mooie foto's! En het klinkt alsof jullie volop genieten, dus helemaal goed!

X Daan