Dag 1 New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu Dag 1 New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Dag 1 New York

Door: chandon

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

05 Februari 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na een goede vlucht gehad te hebben en geen problemen bij de douane waren we rond half 2 's middags (amerikaanse tijd) in ons hotel. Hotel ziet er goed uit, lekker bed en fijne douche. Na ons even opgefrist te hebben zijn we de omgeving gaan verkennen. We begonnen met Times Square, hier zitten we namelijk vlakbij.. Hier een tijdje rond gelopen, foto's gemaakt en vooral veel omhoog kijken. Ook even naar de Disney store geweest, maar helaas hebben ze bijna geen Eeyore. Ook meteen even een bezoekje gebracht aan de M&M's store, erg grappig om al die buizen vol met m&m's te zien. Daarma even wat gegeten bij de Mc Donalds, want ja onze magen zijn nog niet gewend aan amerikaans tijden. Daarna richting het Grand Central Station gelopen, ook erg mooi om dat te zien. Zo zijn sowieso een aantal gebouwen een foto waard. Ook naar het Empire State Building geweest en daar aantal mooie foto's gemaakt. Nog niet veel geshopt, ook nog niet echt hele leuke winkels gezien eigenlijk. Wel bij Macy's geweest, maar de dingen die daar leuk waren, liggen toch iets boven mijn budget :P Na 4 uur gewandeld te hebben door New York waren we toch wel weer klaar met deze vrij lange dag. Nog even wat foto's gemaakt van Times Squere bij night en nu lekker op de hotelkamer even rustig aan doen. Morgen wordt weer een lange maar vooral erg leuke dag met oa de helikopervlucht :D

• 06 Februari 2012 - 05:47

Lia Groot:

wat een lange dag voor jullie en wat al veel gedaan. Maar jullie hebben dan ook maar een paar dagen . genieten maar en veel plezier.

• 06 Februari 2012 - 07:21

Linda Scheltis:

Ziet er goed uit. Weet niet of ik het gezegd had maar jullie "moeten" echt even.kijken bij Century 21 bij ground zero! Daar heb je echt heeel veel merkkleding voor hele lage prijzen! Beter dan bij macy's haha! Nou we zijn officieel jaloers hoor na die foto's! ;-)

• 06 Februari 2012 - 07:43

Rinske:

ha leuk verhaaltje! Mooi dat jullie veilig zijn aangekomen! Geniet ervan!!.

• 06 Februari 2012 - 08:00

Leonie:

Klinkt super, geniet ervan!
    Hier komt de Elfstedentocht eraan!!!!!

• 07 Februari 2012 - 20:25

Sylvia:

Klinkt bekend zo'n eerste dag :) Waarschijnlijk hebben we bij dezelfde Mc Donalds gezeten...

• 08 Februari 2012 - 05:50

Jaike:

Zooooo gaaf!

• 08 Februari 2012 - 12:52

Daantje:

Lijkt me ontzettend gaaf.
    Grappig.... al die dingen die je normaal in films ziet, zie je nu in het echt...
    Have fun!!

X Daan