New York Dag 3 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu New York Dag 3 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

New York Dag 3

Door: chandon

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

07 Februari 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag hebben we weer een hele hoop gedaan.
Om 11 uur begon onze Movietour. We gingen met een bus naar verschillenden plaatsen waar gefilmd is voor een aantal films.
We hebben onder andere locaties gezien van I am lagend, Ghostbasters, Friends.
Op verschillende plaatsen mochten we de bus uit om foto´s te kunnen maken. Ook was er nog even tijd om te kunnen shoppen in SOHO, maar door beperkte tijd en drukte in de straat door de optocht van de New York Giants was dit bijna onmogelijk.Van de optocht zelf hebben we niets gezien. Dit vonden we wel jammer maar we hadden de movietour al geboekt.Rond een uur of half 3 was de tour afgelopen en hebben we nog even wat gegeten bij McGee. Na het eten zijn we naar centralpark gegaan. Daar hebben we met paard en wagen het park verkent. Heel bijzonder een groot park zo midden in een nog veel grotere stad. Nadat we een deel van het park bekeken hadden met paard een wagen zijn we daarna te voet verder door centralpark richting Strawberry Field, ook hier hebben we een paar foto´s geschoten. Toen zijn we met de metro verder gegaan naar het hotel en hebben we nog wat adressen opgezocht van winkels waar we nog graag even heen willen.
We zijn nog even naar top of the rock geweest en hebben daar nog een paar mooie plaatjes geschoten.
Morgen is onze laatste volle dag in the city, dus dan gaan we volop shoppen!!!!

• 08 Februari 2012 - 05:49

Jaike:

Wow wat een gave foto's weer! Ik ben blij dat jullie NY net zo gaaf vinden als ik!
    Geniet nog even van deze geweldige stad,

• 08 Februari 2012 - 07:21

Elles:

Hai Chantal en Donnie!
    Ik volg jullie op de voet en wat klinkt het allemaal super en ziet het er goed uit! Geniet volop want de tijd vliegt!

• 08 Februari 2012 - 08:15

Lia Groot:

Dit gaat een onvergetelijke herinnering worden voor jullie. Shop maar lekker .
    geweldige foto's hoor.

• 08 Februari 2012 - 10:27

Mark En Jolise :

hey donnie en chantal
    mooie verhalen en gave foto s
    geniet er nog van !

• 08 Februari 2012 - 10:41

Leonie:

Wat zijn jullie lekker actief bezig, klinkt super allemaal! Geniet ervan!

Groetjes Leonie

• 08 Februari 2012 - 13:05

Daantje:

Leuk om jullie verhalen te lezen.
    Je krijgt er helemaal zin in om naar New York te gaan haha.
    Wat een schattig eekhoorntje trouwens!
    Geniet van jullie laatste volle dag en shopse!! En alvast een goede reis naar Memphis.

X Daan