New York dag 4 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu New York dag 4 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

New York dag 4

Door: chandon

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

08 Februari 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Dit was alweer onze laatste dag in New York. Wat zijn deze dagen snel voorbij gegaan zeg. We hebben het er onwijs naar ons zin gehad en veel mooie dingen gezien. Vandaag stond in het teken van shoppen en ik denk dat dat goed gelukt is. Kleding, lingerie, schoenen, make-up etc. Helaas moesten we wat vaker een pauze inlassen omdat mn been nogal vervelend deed. Dit begon gisteravond al, maar hoopte dat het met wat nachtrust weer over was. Maar vanmorgen werd ik helaas weer met dezelfde pijn wakker :( Ondanks de pijn heb ik het nog aardig volgehouden (al zeg ik het zelf). Bij Victoria Secret hebben we nog een glimp opgevangen van Doutzen Kroes. Je kon met haar op de foto (samen met 2 andere modellen van VS) voor 50 dollar en dan stond je echt in een mega lange wachtrij in de sneeuw in de kou. Dus dit lieten we aan ons voorbij gaan en hebben we stiekem een foto gemaakt :P en ja het sneeuwde vandaag in NY, maar gelukkig bleef het niet liggen. Daarna hebben we nog lekker gegeten in het Hard Rock cafe. Nu is het tijd voor ons om te gaan slapen, terwijl Nederland zo ondertussen weer begint te ontwaken. Dus goodmorning nederland. Goodnight to us ;)
Morgen begint ons avontuur in Memphis en hopelijk kunnen we jullie dan ook weer op de hoogte houden. (Ik heb namelijk geen idee of we in dat hotel ook Wifi hebben) New York was top en ooit komen we hier weer een keer terug!!!

  • 09 Februari 2012 - 05:49

    Lia Groot:

    Wat een belevenis zeg, Nog een koffer ook gekocht? en dat bordje helemaal leeggegeten/ Een heel goede vluht naar Memphis en nog veel meer plezier.
    welterusten, dan ga ik te werk.

  • 09 Februari 2012 - 11:23

    Miriam:

    Net even je verslagen gelezen, gaaf hoor! Ik herken veel gebouwen etc, leuk om terug te zien. Veel plezier nog beide!

  • 09 Februari 2012 - 15:42

    Jaike:

    Gaaaaaf dat jullie Doutsen hebben gezien. Ik vind NY ook heel vet! Goede vlucht naar Memphis! En sterkte met je been Chan. Xxx

  • 09 Februari 2012 - 18:25

    Grev,t Wout Jongejan:

    Wat lekker dat jullie zo genieten.De dagen gaan zo razendsnel voorbij als jullie zoveel zien. Ik ben best een beetje jaloers op jullie hoor ,t lijkt me zo gaaf.Jammer dat je zoveel last van je been heb Chantal ik hoop dat het snel weer beter gaat en de groetjes aan Don en nog lekker van alles genieten van wat nog komen gaat.groetjes tante Gre

  • 09 Februari 2012 - 19:09

    Wil Ponsioen:

    New York heeft jullie dus ook veroverd! Jullie lijken wel echte VIP's .............want Doutzen zien en in een helicopter rondvliegen noem ik geen standaard reis meer:) Op naar Elvis. Even uitrusten in het vliegtuig:) Verheug me nu al op de foto's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

New York/Memphis

Onze trip naar New York en Memphis

Recente Reisverslagen:

13 Februari 2012

Terug in nederland

11 Februari 2012

Memphis dag 3

10 Februari 2012

Memphis dag 2

09 Februari 2012

Memphis dag 1

08 Februari 2012

New York dag 4
Chan & Don

Actief sinds 26 Jan. 2012
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 18283

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 01 Februari 2014

Westkant Amerika

25 Januari 2013 - 08 Februari 2013

Florida, The Sunshine State

05 Februari 2012 - 13 Februari 2012

New York/Memphis

Landen bezocht: