Miami, dag 4 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu Miami, dag 4 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Miami, dag 4

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

07 Februari 2013 | Verenigde Staten, Miami

Vandaag hebben we nog een keer de bus naar Miami Downtown gepakt We hadden namelijk bedacht dat het nog wel leuk zou zijn om een boottochtje te doen. Kaartjes gekocht en om 12 uur konden we met de boot mee. We deden de Millionairs Row tocht. Je vaart dan langs een aantal optrekjes van beroemde mensen zoals P. Diddy, Gloria Estafan, de man die het blauwe pilletjes heeft uitgevonden (geen idee hoe die heet), ex speler van Miami Heat etc. Leuk om deze optrekjes vanaf het water te bekijken. Ook gingen we langs Fisher's Island. Ook hier hebben beroemde mensen een huis/appartement zoals Oprah, Tom Cruise etc. Dit eiland is alleen per boot of helikopter bereikbaar. Op dit eiland is verder alles aanwezig, zodat de inwoner ook niet persee van het eiland af hoeft. Ook hadden we een mooi uitzicht over de Miami Skyline, hier ook een paar foto's van gemaakt. Na anderhalf uur zat de tocht er weer op en zijn we weer met de bus terug gegaan naar Miami Beach. Hier hebben we nog even lekker een lange strandwandeling gemaakt. Dit is overigens ons laatste verslag vanuit Miami. Morgen gaan we weer naar huis, maar eerst pakken we nog wat uurtjes op het strand. We moeten natuurlijk wel een klein beetje bruin thuiskomen. Om half 3 gaan we de auto terug brengen en dan richting vliegveld. Als alles goed gaat en er geen vertragingen zijn vliegen we om 18.35 uur en landen we zaterdagochtend om 10.20 uur op Schiphol. Voor ons was dit een super vakantie waarin we weer mooie dingen gezien en beleefd hebben. We willen ooit zeker nog een keer terug naar Florida!

• 08 Februari 2013 - 06:43

Lia Groot:

wat een fijne, leuke vakantie hebben jullie gehad zeg. Ik zal jullie verhalen weer gaan missen. Geniet nog lekker van het zonnetje en morgen halen wij jullie dan weer van Schiphol. Ik hoop dat de vlucht weer net zo voorspoedig gaat als de heen vlucht. Zie jullie gauw.

• 08 Februari 2013 - 07:49

Ans Zeeman:

Dank zij de fantastische reisbeschrijving heb ik het gevoel gehad met jullie meegereisd te zijn. Wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad. Ik wens jullie ook nog een fijne laatste dag toe en goede reis naar huis.

Groetjes

Ans

• 08 Februari 2013 - 08:56

Elles:

Das raar, na 14 dagen geen verhaaltje meer nadat de wekker is gegaan. Voor zover als ik het kan inschatten hebben jullie inderdaad een prachtige reis gemaakt! Hele goede reis toegewenst!

• 08 Februari 2013 - 11:00

Wil:

Wat een gave reis! Alvast een hele goeie terugreis gewenst, het is hier koud:-)