Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

30 Januari 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag zijn we vanuit San Simeon naar Los Angeles vertrokken. We hadden als tussen stop Malibu maar dit viel een klein beetje on het water omdat het regende, het is meer dan 50 dagen droog geweest en wij hebben regen.. het is heel on eerlijk . Maar we hebben daar wel even lekker geluncht. We zijn nog even naar een shopping mall gegaan om vervolgens naar het hotel te gaan even wat te eten en onze dag rustig af te sluiten.

• 31 Januari 2014 - 09:45

Jaike:

Balen van de regen zeg! Maar een rustig dagje is ook wel fijn.
    Hihi Amerika huilt (regen) dat jullie bijna naar huis gaan ;-)

• 31 Januari 2014 - 15:19

Chantal:

Jammer van de regen, maar jullie hebben wel een geweldige reis gehad zeg! Leuk dat je alles weer hebt bijgehouden! Geniet van de laatste momenten daar. X