Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

23 Januari 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag volop genoten van het hele Vegas gebeuren. Al hadden we het allebei anders voorgesteld dan in het werkelijkheid is. We zijn vandaag met de monorail naar diverse hotels geweest. Echt bizar hoe groot alles eigenlijk is en wat er allemaal te doen is in zo een hotel. Al is het voornamelijk gokken of shoppen wat je er kan doen, elke hotel heeft zo zijn eigen style. Natuurlijk hebben we ook wat geshopt, voor ons zelf maar ook wat voor onze uk. Al is dat vrij lastig, want hier in Amerika doen ze niet echt aan neutrale kleding. Het is of voor een jongen of voor een meisje. We hebben wel een paar broekjes en rompertjes waarvan wij vinden dat het voor beide kan. Verder zijn we naar de piano bar geweest, waar Big Elvis optrad. En Big Elvis betekent ook letterlijk big, deze man moest vooral alles zittend zingen en kon soms een paar seconde staan, maar zingen kon hij wel. Erg grappig zo een Elvis imitator. Don moest nog wel zn legitimatie laten zien toen hij een biertje bestelde, want ja voor het nuttigen van alcohol moet je wel 21 zijn ;-). Daarna zijn we naar het Stratosphere hotel gegaan, waar je over Vegas kan kijken, dit is namelijk een hotel met een hele hoge toren. Was mooi om te zien en hebben daar ook een paar foto’s van gemaakt. In die omgeving, wat wij vrij afgelegen vonden, ook eindelijk van die wedding chapels gezien, en nee we zijn niet stiekem getrouwd. Daarna weer met de monorail terug naar de bewoonde wereld. Nog even naar de fonteinen show bij het Bellagio hotel gekeken, ook dit was mooi om te zien. Daarna lekker gegeten bij het Hard Rock Cafe. Wat wij trouwens niet snappen zijn al die mensen die met kaartjes klappen, oftewel ze delen kaartjes uit aan iedereen die langs loopt. Op elke hoek staan wel weer een paar mensen. En we hebben nou niet het idee dat die mensen plezier in hun werk hebben, want 9 van de 10 toeristen pakt geen kaartje aan. Wij dus ook niet ;-).
Een kort verslag, maar voor ons een lange dag. Veel gelopen en gezien. Morgen ochtend zijn we nog in Vegas en begin van de middag rijden we naar Death Valley.

• 24 Januari 2014 - 09:05

Jaike:

Hahaha dus jullie komen niet stiekem getrouwd thuis. Ik ben blij dat jullie zo genieten van alles wat jullie zien!
    Oww Death Valley lijkt mij ook gaaf zeg!

• 24 Januari 2014 - 19:38

Lia Groot:

wat en prachtige foto;s kunnen zo in een reisbrochure.
    e wat een belevenissen. GENIET NOG MAAR LEKKER HOOR.
    wachten in spanning jullie volgende verslag af