San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

28 Januari 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag nog een dagje in San Francisco doorgebracht. Na een wat karig ontbijt in het hotel zijn we naar Union Square gelopen. Daar hebben we de ‘ouderwetse’ cable tram richting Fisherman’s Wharf gepakt. Erg grappig om met zo een tram mee te rijden. Omdat SF nogal een heuvelige stad is heeft de tram wel power nodig om erop te komen. Bij een helling ging het dan ook niet goed en moesten we weer terug naar beneden, waar het vervolgens weer opnieuw geprobeerd werd. Deze keer lukte het wel. Bij Fisherman’s Warf aangekomen, daar even rond gelopen. Een erg leuk en gezellig gedeelte van SF. Toen besloten om vanaf daar verder te gaan met de hop on/hop off bus. Deze bus ging onder andere naar de Golden Gate Bridge. Daar aangekomen lag er een grote wolk over de brug heen. Een heel apart gezicht, maar aan de andere kant ook wel jammer omdat de brug niet in z’n geheel goed te zien was. Maar ja we kunnen niet alles hebben he? ;-) Daarna weer verder gegaan met de bus en diverse dingen gezien van de stad. Geluncht bij de cheesecake factory en even geshopt bij Macy’s. Daarna de bus gepakt naar het Golden State Park, dit park vonden we verder niet heel bijzonder eigenlijk. Om 5 uur ging er nog een ‘nacht’ bus. Ook hier hebben we gebruik van gemaakt want ook in het donker is het leuk om de stad te bekijken. Morgen in de loop van de ochtend vertrekken we weer naar de volgende bestemming, San Simeon. Het eind van de vakantie komt dus in zicht, maar we gaan nog genieten van de komende dagen.

• 29 Januari 2014 - 08:20

Elles:

Ziet er weer goed uit! Veelzijdig programma zeg! Geniet er nog even van want voor je het weet is het alweer voorbij!

• 29 Januari 2014 - 08:57

Lia Groot:

Wat wel een unieke foto van The Golden Gate. en die tram, ja daar moet je in gezeten hebben.
    Wat beleven jullie veel deze vakantie. geniet echt van jullie verhalen.

• 29 Januari 2014 - 20:27

Jaike:

Bizar gave foto van the Golden Gate Bridge!
    Dit is wel uniek hoor!! Geniet nog lekker van jullie laatste dagen!!
    Wat een gave reis!!