Terug in nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Chan & Don - WaarBenJij.nu Terug in nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Terug in nederland

Door: chandon

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

13 Februari 2012 | Nederland, Nederland

We zijn weer in Nederland, gister voordat we naar het vliegveld gingen nog even naar Graceland gereden. Daar nog even een foto gemaakt en toen de huurauto terug gebracht. De reis van Memphis naar Chicago was goed verlopen. Moet zeggen dat Chicago ook best een groot vliegveld heeft. De reis van Chicago naar Amsterdam was wat minder. Het vliegtuig was groter dan op de heenreis, maar minder luxe. We hebben allebei niet tot nauwelijks geslapen en hadden onderweg veel turbulentie. Gelukkig zijn we veilig geland in Nederland. Thuis gekomen meteen een was aangezet en even het huis op orde gemaakt. Daarna toch even een paar uurtjes geslapen want we waren toch wel heel moe. Vanavond ook op tijd naar bed. Morgen nog een dagje vrij en woensdag gaat het gewone leven echt weer beginnen. Don en ik zijn weer een ervaring rijker en hebben het echt super gehad. Dit was het allerlaatste bericht, wie weet tot een volgende keer met een nieuwe reis, een nieuw avontuur..

• 13 Februari 2012 - 22:22

Leonie: