Memphis dag 3 - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu Memphis dag 3 - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Memphis dag 3

Door: chandon

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

11 Februari 2012 | Verenigde Staten, Memphis

Dit was alweer onze laatste dag. Het is allemaal erg snel voorbij gegaan, maar wat hebben we genoten en wat hebben we veel gezien en gedaan. Dit is een ervaring om nooit meer te vergeten.

Vanmorgen zijn we naar Tupelo, Mississippi gereden. Dit is de geboorteplaats van Elvis Presley. Hier hebben we zn ouderlijk huis gezien, de kerk waar hij vaak kwam, het bronzen beeld, een herdenkingschapel en het elvis museum. Dit alles was ook weer erg bijzonder. Hij en zn ouders woonden echt in een mini huisje, dat uit 2 kamers bestond. In de kerk kregen we beelden te zien hoe het er vroeger aan toe ging. Erg gezellig zag het er uit zo een dienst. Daarna zijn we naar Johnny's Drive In gegaan. Dit is een restaurantje waar Elvis vroeger kwam. Overal hangen dan ook foto's van Elvis. En Nick en Simon. Jaja, er hangt een foto van Nick en Simon tussen. We hadden wel al op tv gezien dat ze daar waren geweest maar erg leuk om te zien dat de foto ook daadwerkelijk is opgehangen. Nadat we gegeten hadden zijn we weer terug naar Memphis gereden, de reis duurde overigens ruim 1,5 uur. Bijzondere snelwegen hebben ze hier, of het zijn enorme hobbelwegen of er liggen gewoon stukken band midden op de weg. Nog even bij een shoppingmall geweest en nieuwe schoenen gekocht, want die had ik nog niet ;). In het hotel even gekeken waar we zouden eten. Via de website van Elvis kwamen we bij een eettentje terecht wat ons wel gezellig leek. Hierna toegereden en ook hier binnen was het allemaal Elvis. Ook lekker gegeten. Nu zijn we weer op onze kamer en onze koffers zijn al gepakt. Gelukkig past alles erin en hopelijk zitten we nog binnen het maximum gewicht. Ondertussen volgen we het nieuws over Whitney Houston :(

Morgen om 2 uur vliegen we naar Chigago waar we moeten overstappen op een andere vlucht naar Amsterdam. Maandagochtend rond half 10 zullen we weer op nederlandse bodem zijn. Dit is dus ons laatste bericht.

We hebben het hier ontzettend naar ons zin gehad en wie weet komen we hier ooit nog een keer terug!!

• 12 Februari 2012 - 06:08

Jaike:

Wat een gave reis hebben jullie gemaakt. Een hele goede reis terug! Liefs

• 12 Februari 2012 - 09:00

Wil Ponsioen:

Gaaf hoor al jullie verhalen en prachtige foto's. Een hele goede terugreis gewenst en tot gauw!

• 12 Februari 2012 - 11:43

Lia Groot:

wat een ervaringen hebbe jullie opgedaan zeg, Een heel goede vlucht terug en tot gauw. We zullen jullie erhalen wel missen.

• 12 Februari 2012 - 13:40

Mark En Jolise:

hij was niet zo groot die elvis nou ja bedoel niet lang wel mooie verhalen en foto's goede reis terug

• 13 Februari 2012 - 16:26

Chantal:

Wat een mooie reis hebben jullie gehad. Hopenlijk staan jullie nu weer gezond op Nederlandse bodem. En met een hele nieuwe garderobe volgens mij. Ik ben benieuwd naar live verhalen en meer foto's.
    Tot snel! Liefs