Death Valley en Tualre - Reisverslag uit Tulare, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu Death Valley en Tualre - Reisverslag uit Tulare, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Death Valley en Tualre

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

25 Januari 2014 | Verenigde Staten, Tulare

Gisterochtend nog even in Vegas doorgebracht. We zijn nog naar een paar hotels geweest die we nog niet gezien hadden. Ook al komt het op het zelfde neer, overal casino’s etc, het blijft mooi om te zien hoe elk hotel weer anders is ingericht qua style. Rond half 2 zijn we in de auto gestapt om naar Death Valley te rijden. Ook dit was weer een rit met een mooie omgeving. Eenmaal in Death Valley aangekomen te zijn, bleek het daar ook letterlijk Death te zijn. Naast een dorre en droge boel, stond het hotel in the middle of nowhere. Geen telefoon netwerk en minimale wifi verbinding. Ook hadden we geen tv op de kamer, maar we hebben ons niet verveeld. Eerst lekker gegeten bij het plaatselijke restaurantje en daarna ben ik een boek gaan lezen en Don heeft een spelletje op de laptop gedaan. Vanmorgen waren we optijd wakker, na een lekker ontbijt zijn we Death Valley National Park gaan verkennen. Ook dit was weer mooi om te zien. Sommige plekken zie je zand, dan weer zout en dan weer een dorre boel. Vervolgens zijn we naar Tulare gereden voor ons volgende overnachting. Hier waren we rond 3 uur en besloten nog om naar het sequoia national park te gaan. We hadden gelezen dat hier veel hoge bomen stonden en waren er wel benieuwd naar en nu we er toch tijd voor hadden waarom ook niet ;-). Ook dit was weer een mooi park om te zien. Veel hoge bomen en een mooie rit naar boven. We zijn niet helemaal naar het bovenste puntje gereden, want het kost veel benzine en je moet toch ook weer terug. Wel een aantal mooie foto’s gemaakt van de omgeving terwijl de zon onder ging. Ook dit was weer mooi om te zien. Nu zitten we lekker op onze hotelkamer. Ik ga iig vroeg slapen, morgen staan we namelijk om 6 uur op omdat we met een bus Yosemite Park gaan verkennen en we worden om 9 uur opgehaald in Oakhurst, waar onze volgende overnachting is en dat is 1,5 uur rijden vanaf Tulare waar we nu zitten. Ook naar dit park zijn we erg benieuwd.

• 26 Januari 2014 - 10:39

Jaike:

Wat een gave reis! Ik ben ook heel benieuwd naar deze parken! Gaaf hoor! Xxxx

• 26 Januari 2014 - 10:45

Steffie:

Was het ook echt heel warm in death valley? Wel gaaf hoor al die plekken waar jullie zijn geweest!

• 26 Januari 2014 - 11:38

Lia Groot:

Ow wat een prachtige belevenissen. Ik krijg er ook helemaal zin in. ben benieuwd wat er nog gaat volgen< tot nu toe is het overweldigend.