Grand Canyon to Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu Grand Canyon to Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Grand Canyon to Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

22 Januari 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag zijn we opgestaan met een redelijk Nederlands ontbijt, broodjes met koffie en thee.
Nadat we gedoucht hebben en uitgecheckt zijn we nog even de Grand Canyon in gegaan.
De ticket die we gisteren gekocht hadden is een aantal dagen geldig dus zo konden wij nog een dagje het park in. We hebben nog een aantal plekken bekeken en foto’s gemaakt, het blijft toch een onwerkelijk bestaan, een soort schilderij waarnaar je kijkt die zo weg gehaald kan worden.
Het werd tijd om naar Las Vegas te gaan, een rit van ongeveer 3 en een half uur, die eigenlijk geen moment saai is geweest, elke keer wel weer wat nieuws of anders te zien.
We kwamen rond half 3 aan bij het hotel in Vegas welke toch een tikkeltje anders is dan de vorige hotels, deze is compleet in New York stijl met een vrijheidsbeeld achtbaantje, niet geheel alledaags .
Binnen in het hotel aangekomen valt meteen het casino wat erin gelegen is op, met eromheen allemaal cafetjes en restaurantjes, dit alles natuurlijk in New York stijl. Je kan werkelijk in het hotel verdwalen .. niet heel kinderachtig in elkaar gezet dus… we zijn ingecheckt en naar onze kamer gedaan, op de 29ste verdieping wel te verstaan. Nadat we even hebben rond gekeken in de kamer en van het uitzicht hebben genoten zijn we Las Vegas in gegaan, te voet zijn we van het ene hotel naar het andere hotel gelopen om daar binnen casino’s te bekijken of winkelcentrums of theaters noem maar op alles is mogelijk, alle hotels hebben weer hun eigen stijl en kenmerken, Venetië, Chinees, Egyptisch. Na een paar uurtjes lopen was het donker en terwijl we terug liepen naar het hotel vielen alle lichtjes ook goed op. In het hotel hebben we wat gegeten en even 2$ vergokt.
Morgen gaan we Las Vegas verder verkennen .

• 23 Januari 2014 - 08:33

Jaike:

Wauwww gaaf! Grand Canyon en Vegas! Super! Ik vind jullie foto's nu al super gaaf!
    Vegas lijkt mij ook heel bizar! Veel plezier daar morgen! Liefs xxx