Palm Springs - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu Palm Springs - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Palm Springs

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

20 Januari 2014 | Verenigde Staten, Scottsdale

Vandaag hebben we het mount san jacinto state park in Palm Springs bezocht. Met de palm springs aerial tramway zijn we naar boven gegaan. Dit is zo een 10000 FT. Heel fijn voor je oren ;-). Eenmaal boven hebben we het mooie uitzicht bewonderd. In de schaduw was het vrij frisjes, zo een 10 graden, maar in het zonnetje was het prima vol te houden. Een paar mooie foto’s gemaakt en hebben we een klein stukje naar beneden gelopen. Helaas moet je daarna ook weer terug naar boven en dat is een beste klim, ook omdat ik helaas weer last heb van mijn heup. Maar in een slakkentempo kom je ook best wel ergens ;-). Daarna hebben we daar nog gelunched en zijn we vervolgens weer met de aerial tramway naar beneden gegaan. Gaat nog best wel snel eigenlijk. Eenmaal bij de auto, konden de lange mouwen weer uit want de temperatuur was hier rond de 26 graden. We zijn nog naar het dorpje van Palm Springs gereden waar veel lokale winkeltjes zitten, veel beelden en kunst verkopen ze hier. Rond 15.00 uur zijn we naar onze volgende bestemming gaan rijden, Scottsdale. Dit was 4 uurtjes rijden en was goed te doen, geen files enzo gehad onderweg. Hier is het weer een uurtje laten dan in Californië. Morgenochtend rijden we naar de Grand Canyon, waar we om 4 uur een airplane tour gaan doen. Hier zijn we erg benieuwd naar en hebben er dan ook erg veel zin in.

• 21 Januari 2014 - 08:29

Nienke:

Gaaf uitzicht daar! Hoop dat jullie bij de Grand Canyon mooi weer hebben voor de airplane tour!! :)

• 21 Januari 2014 - 08:49

Jaike:

Wat balen dat je last heb van je heup. Maar wel weer gave foto's! Ow ben zo benieuwd naar de grand canyon. Veel plezier. Xxxx