Key Largo - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu Key Largo - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Chan & Don - WaarBenJij.nu

Key Largo

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chan & Don

02 Februari 2013 | Verenigde Staten, Key Largo

Vanmorgen hebben we een beetje uitgeslapen en daarna lekker ontbeten in het hotel. Daarna naar zijn we naar het John Pennkamp State Park gegaan. Hier kan je diverse dingen ondernemen zoals duiken, snorkelen en met een boot mee de zee op. Voor dit laatste hadden wij gekozen. Om kwart over 12 vertrok de boot en de tour zou 2,5 uur duren. We besloten om lekker op het bovendek te gaan zitten en van de zon te genieten. Eenmaal op de zee zagen we weer groepen dolfijnen. En echt, dolfijnen gaan nooit vervelen. Het is zo mooi om deze dieren te zien. Don zag ook nog een zeeschildpad maar kon deze niet op foto vast leggen. In de boot was een glazen bodem, zodat je mooi onder water kon kijken. Verschillende soorten vissen en koraal gezien. Ook dit was erg mooi. Ze waarschuwden van te voren dat je zeeziek kon worden als je te lang naar de bodem zou blijven kijken omdat dit nogal schommelt, maar gelukkig hebben wij beide daar geen last van gehad. Een aantal andere mensen op de boot wel en zij moesten dan ook weer naar het bovendek voor frisse lucht. Nadat we weer aan land waren zijn we terug gegaan naar ons hotel en hebben daar lekker bij het zwembad gelegen, want we moeten tenslotte ook een beetje bijkleuren. Hadden ook weer een heel lekker restaurantje gevonden en voor het eerst een toetje gegeten. De maaltijden hier zijn nogal groot dus hebben we meestal geen plekje meer over voor het toetje. Maar de Keys staan bekend om hun Key Lime Pie dus dit moesten wij ook even geproefd hebben. Is een lekker fris taartje, maar verder niet heel bijzonder. Morgenochtend gaan we weer op tijd rijden, onze volgende bestemming is Key West en zijn erg benieuwd naar dit gedeelte van de Keys.

• 03 Februari 2013 - 13:59

Wil:

Hoihoi,

ik heb eens uitgebreid jullie verslagen doorgelezen en foto's bekeken, wat een gave ervaringen allemaal zeg! Vooral zwemmen met de dolfijnen lijkt mij echt onvergetelijk! Geniet nog van alles wat komen gaat en heel veel plezier daar!
    Lieve groetjes,
    Wil

• 04 Februari 2013 - 05:25

Jaike:

Oww wat klinkt dit heerlijk zeg. En weer dolfijnen gezien! Hoe gaaf is dat!

• 07 Februari 2013 - 20:02

Chantal:

Het lijkt me super om dolfijnen in het wild te zien. Ik kan me voorstellen dat dit echt niet gaat vervelen.
    De foto van jullie samen is erg mooi. Een super vakantie!! Niet teveel bijkleuren hoor, dat word ik nog jaloerser op jullie. Geniet nog even!